وان قابل حمل تاشو
نوشته شده توسط : admin

وان قابل حمل تاشو نسل جدیدی از وان ها هستند که با طراحی متفاوت و منحصر به فردی که دارند ، می توانید آن ها را تا کرده و در هر زمان که دلخواه شماست ، آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . وان ها یکی از بستر های آبی هستند که بیشتر به جهت استحکام از آن استفاده می شود و بسیاری دیگر نیز از وان های بادی برای ریلکس کردن و یا آب درمانی نیز استفاده می کنند . بدون شک شما با وان های سرامیکی آشنا هستید که عمدتا از ابعاد بسیار بزرگی برخوردار بوده و به دلیل جنسی که دارند ، به صورت ثابت از آن ها استفاده می شود و البته قیمت بالایی دارند . برای استفاده از آن ها همچنین نیاز است تا فضای بزرگی را در اختیار داشته باشید . 

ولی با توجه به ویژگی هایی که وان بادی قابل حمل تاشو دارد ، بسیاری از افراد به جای تهیه و سفارش دادن وان های سرامیکی گرانقیمت و جاگیر ،  از وان های قابل حمل تاشو استفاده می کنند که استفاده بسیار راحتی داشته و همچنین فضای خیلی زیادی را اشغال نمی کند ، به خصوص که شما می توانید آن را به راحتی در فضای حمام راه اندازی کرده و پس از استفاده ، آن را که قابلیت تاشو دارد ، جمع کرده و فضای اشغال شده را به حمام بازگردانید . هدف از ارائه این مطلب نیز آشنایی شما با وان بادی می باشد که در واقع تنها محصولی است که قابلیت تا شدن را داراست و با توجه به ویژگی هایی که در طراحی و ساختار دارد ، می تواند یک وان ایده آل برای شما باشد .

طراحی و ساخت وان قابل حمل تاشو

وان های بادی یا وان قابل حمل تاشو همانطور که از نامش مشخص است ، به صورت بادی طراحی شده و یکی از بهترین محصولات بادی است که علاقه مندان بسیاری را به سمت و سوی خود کشانده است . شاید برای اولین بار است که نام وان بادی را می شنوید ، ولی توجه داشته باشید که این محصولات سال های سال است که در کشور های مختلف استفاده می شود و با توجه به ساختار بسیار عالی و همچنین کیفیتی که دارند ، امروزه توانسته اند تا به خوبی جایگزین وان های سرامیکی شوند . 

 

طراحی و ساخت این نوع از وان ها ، کاملا مشابه به یک وان بزرگ و جادار برای دراز کشیدن است که چه بسا با توجه به ساختار بادی که دارد ، کف و دیواره های نرم تری را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد تا بتواند برای مدت های طولانی تری نیز از وان استفاده کرده و در داخل آن ریلکس کند . این محصولات به دلیل داشتن بدنه لایه لایه و ساختار بادی خود ، قابل تا شدن بوده و با تخلیه باد خود ، وزن بسیار کم و حجم کوچکی را اشغال خواهند کرد . با توجه به علاقه بسیار زیاد مشتریان به وان قابل حمل تاشو ، شرکت های مختلفی با طراحی های گوناگون این محصولات را تولید کرده اند که می توانید مدل های متنوعی از آن ها را در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید .

وان قابل حمل تاشو چه ویژگی هایی دارد ؟

بزرگترین ویژگی و مزیتی که می توان در رابطه با وان قابل حمل تاشو اشاره نمود ، قابلیت حمل آسان آن است . این محصولات به صورت میانگین وزنی در حدود 2 تا 6 کیلوگرم را دارند که می توان گفت یک وزن نرمال و پایین است که به راحتی و با دست نیز قابلیت حمل دارد . از ویژگی های بسیار خوب وان های بادی می توان به ابعاد بزرگ آن ها اشاره نمود که فضای کافی را برای ریلکس کردن یک فرد فراهم خواهد کرد . شما می توانید در هنگام خرید وان های بادی خود ، با مطالعه مشخصات محصول ، نسبت به ابعاد وان قابل حمل تاشو ، اطلاعات کاملی را کسب کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب در وب سایت نمایندگی فروش برند اینتکس در ایران بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد وب سایت شرکت اینتکس تهران شوید :

::::::...... وان قابل حمل تاشو  ......::::::





:: برچسب‌ها: وان بادی , وان بادی ارزان , وان بادی حمام , وان بادی کودک , وان بادی اینتکس , قیمت وان بادی , نمایندگی فروش وان بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: